2021. május 29., szombat

Tissot T12 chronograph, acéltokos, ritka, 43mm - Jelenlegi ára: 375 000 Ft

Az óra a képek szerinti állapotu, kifogástalanulmüködik, pontosan nulláz, stb. A legendás3 körös szerkezet, Lemania 873, ami ketyeg benne, a tok acél, korának megfelelő kerek , ufó szerü. Az óra 70-es évek, állapota látszik. A szijjgyári, viszont nem volt rajta csatt vég, ezt én tettem rá, sajnos nem zár, ezt javitani kell, vagy cserélni. A szijj rövid, szerintem pótszijjat, akár bőrt is lehet rátetetni, ügyes órással. A számlapról az indexeket levették, foszforozni akarták, nem jött össze. Ezt is potólni kell. Tehát kb 100 eurót rá kell költeni szerintem. Ezt az árba bele kalkuláltam. Az ár kp ra vonatkozik, ha cserélni akarom kiviszem bolhapiacra és 450-550 között becserélem. Köszönöm. Az utólsó kép, nem az óráról készült, csak van aki ennyiért kinálja.

Jelenlegi ára: 375 000 Ft
Az aukció vége: 2021-05-29 18:33 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése