2022. november 21., hétfő

"Whirlpool ADP 5656 multizone" whirlpool mosogatógép 12teríték haszn.útmutatóval - Jelenlegi ára: 56 000 Ft

A whirlpool mosogatógép hibátlanul működik.
Méretek:
magassága 83cm, szél. 60cm,
Beköltözködéssel átvettem a konyhabútorral, de nekem nincs rá szükségem. Bármennyire is furcsa, de szeretem a hagyományos kézimosogatást, igy eladásra kerül.
Időnként frissítő-tisztító mosást végeztem, az edényeket ott szárítom.
Hibátlanul működik, használati útmutatóval adom át.
A gép beépítve, kipróbálása miatt nem szereltettem ki, a fotók is úgy készültek.
Tesztelésre van lehetőség mielőtt elszállítják és kiszerelik.
Lakhelyemen Érd-alsó Városközpontban fszt. családi házban lehet átvenni.
Az elszállításban nem tudok segíteni.


Jelenlegi ára: 56 000 Ft
Az aukció vége: 2022-11-22 02:45 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése